Rólunk

Üdvözöljük!

Engedje meg, hogy cégünk az Adriadecor Kft nevében köszöntsük Önt! Cégünk kamarai tagsággal rendelkezik (ZMKIK tagok vagyunk), ez is igazolja a minőségi szolgáltatások iránti elkötelezettségünket.

praktikus polikarbonát előtető

 

Mi partnert látunk Önben, nem csupán vevőt!

Számunkra fontos, hogy Ön elégedett legyen előtetőinkkel, ezért cégünk célja, hogy termékeink új, teljesértékű, praktikus megoldást nyújtsanak, kedvező áron. Fontosnak tartjuk az egyszerű, rendszerszerű felépítést előtetőinknél, és a házilagos kivitelezhetőséget minden különösebb előképzettség nélkül.

 egyszerű letisztult előtető típus

 

Nem csak olcsóbb, jobb is lesz!

Do it yourself - csináld magad!

Mert hisszük, hogy egy termék értékét nem a bonyolultsága adja, hanem az adott feladatra való alkalmassága.

könnyen házilag szerelhető előtetők

 

Egyszerűen – Jól!

Minden előtetőnk gyártása során nemzetközileg ismert gyártók – Lexan, Fischer, Henkel,Makrolon stb. – alkatrészeit, anyagait használjuk fel a minél jobb minőség elérésére törekedve!

 

Cégadatok:

 

Név: Adriadecor kft

Cím: 8876 Tormafölde Petőfi.u.108

Adószám: 14681943-2-20

Közösségi adószám: HU 14681943

Cégjegyzék szám: Cg.20-09-069336

Bankszámlaszám:10402063-50515051-56501014

Képviseleti szerv: Zala megyei kereskedelmi és iparkamara

Kapcsolattartó: Rádai János

Kapcsolattartó címe: 8876 Tormafölde Petőfi.u.108

Kapcsolattartási telefonszám: 06-30-74-67-319

Kapcsolattartási e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tárhelyszolgáltató: Mediacenter Hungary kft   6000 Kecskemét   Sosztakovics.u.3   II/6

                          06-76-506-618     Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Általános szerződési feltételek

 

  • honlap neve: elotetoshop.hu

 

  • A honlap üzemeltetője:

Cégnév: Adriadecor Kft

Székhely címe: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.

Cégjegyzékszám: Cg.20-09-069336

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Zalaegerszegi Törvényszék

Adószám: 14681943-2-20

Közösségi adószám: HU14681943

Bankszámlaszám: 10402063-50515051-56501014

Tárhelyszolgáltató: Mediacenter Hungary Kft 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6.

 

  • Ügyfélszolgálat, ügyintéző:

Név: Rádai János

Cím: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.

Telefonszám: +36-30/74-67-319

E-mail: janosradai/gmail.com

 

  • Általános szerződési feltételek ( továbbiakban ÁSZF ) elfogadása:

Kérjük, olvassa el az Általános szerződési feltételeket, és csak akkor vásároljon, ha ezeket maradéktalanul elfogadja, és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti. A vásárló a vásárlás tényével - akár online, akár telefonon történt - igazolja hogy megismerte, megértette és teljes egészében elfogadja az ÁSZF feltételeit, és szerződés jön létre az ügyfél  és a weboldal üzemeltetője között.

 

  • Megvásárolható termékek köre:

 

  • műanyag előtetők egyedi méretben

 

  • Rendelés menete:

Az ügyfél a honlapon tájékozódhat, és megismerheti a terméket,típusokat, árakat és az általános szerződési feltételeket.

Az  ügyfél  felveszi a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, mely történhet e-mailben vagy telefonon egyaránt.

Az ügyfélszolgálat szoros kapcsolatban az ügyféllel ,minden részletre kiterjedően tájékoztat, majd rögzíti a megrendelni kívánt típust, színt, méretet, darabszámot, árat, árkedvezményt. 

Az ügyfélszolgálat az ügyféllel egyezteti a szállítási és fizetési kondíciókat.

A honlap üzemeltetője fenntartja a jogot a megrendelések visszautasítására akár egy már folyamatban lévő tranzakció esetében is.

  • Megrendelések feldolgozása, befogadása

A feldolgozás a beérkezések sorrendjében történik, maximum 2 munkanap.

  • Árak:

A honlapon szereplő árak bruttó árak, a törvényileg meghatározott áfát tartalmazzák.    Csomagolási költséget nem számítunk fel!

  • Szállítás:

A termék kiszállítását a szolgáltató az ügyféllel egyeztetett időpontban végzi.

A futárszolgálat kétszer kíséreli meg a kézbesítést, át nem vett csomagok szállítási díját a megrendelőre terheljük. Ebben az esetben újra kiszállítás már csak a vételár előre utalása után lehetséges

  • Személyes átvétel:

Az ügyfél köteles az átvétel időpontjában a csomag sértetlenségét és a vásárlási számla meglétét ellenőrizni. Sérülés esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben rögzíteni kell.

  • Fizetési módok:
  • utánvét - személyesen készpénzben az áru átvételekor
  • előre utalás – bankon történő átutalás
  • Elállási jog:

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Hasonlóképpen ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási határidő a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.

Ha Ön az elállási jogával élni kíván, az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni levél útján az alábbi címre: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat mintát is.

„Elállási, felmondási nyilatkozat - minta

 

Címzett: Adriadecor Kft 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.

 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék adásvételére irányuló szerződés tekintetében.

Szerződéskötés időpontja:

Fogyasztó neve:

Fogyasztó címe:

Aláírás:…………………………….”

 

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Az ügyfél köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

 A termék visszaküldésének költségét Ön viseli.

A terméket sértetlenül,a sérülésmentes szállítást biztosító csomagolásban,alkatrészekre nézve hiánytalanul  kell  visszajuttatni!

 

  • Adatkezelés:

A honlap üzemeltetője részére bocsájtott,a megrendelés teljesítéséhez szükséges személyes adatokat az Adriadecor kft rendkívül bizalmasan kezeli.

Azt csak a megrendelés teljesítéséhez feltétlenül szükséges( futár szolgálat)keretek között adhatja tovább.

A megrendelés teljesítésének megtörténte után a személyes adatokat maradéktalanul töröljük, azt a későbbiek során sem használjuk fel (reklám,hírlevél,stb).

 

Kellékszavatosság :

Kellékszavatosság: Ön hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.  Ön a választása szerint az alábbi kellékszavatossági  igényekkel élhet.

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Önnek kell viselni.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A termék vizsgálatot lehetővé tevő leszerelésének illetve vizsgálati helyre történő szállításának biztosítása és költségei a vásárlót terhelik.

 Termékszavatosság: 

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalombahozatalkor hatályos követelményeknek, vagy pedig  nem rendelkezik a gyártó által megadott tulajdonságokkal. A termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalombahozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti, e határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártója vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját a termékszavatossági igény esetén Önnek kell bizonyítani.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve a kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesítheti.

Kellékszavatossági, termékszavatossági igényét minden esetben írásban kell jelezni a vállalkozásnak az alábbi minta szerint:

  • vásárló neve, címe
  • a termék megnevezése, vételára
  • a vásárlás időpontja
  • a hiba bejelentésének időpontja
  • a hiba leírása
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igény.

 A termék vizsgálatot lehetővé tevő leszerelésének illetve vizsgálati helyre történő szállításának biztosítása és költségei a vásárlót terhelik.

 Garancia :

A garancianyújtás kizárólag a 151/2003 Korm.rend és a 181/2003 Korm.rend hatálya alá eső termékek esetében áll fenn és az adott termékre vonatkozó előírások szabályozzák !

Ezen rendelkezések hatálya alá tartozó termékek esetén :

1.)

Garancia  a törvényileg meghatározott időtartamig.

2.)

Garantáljuk, hogy előtetőink kiváló minőségű műanyagból készülnek, jól viselik az időjárás viszontagságait, az UV-sugárzással szembeni ellenállóságot fokozó adalékkal vannak ellátva, tolerálják a hőmérséklet ingadozásokat, formatartók, és pontosan illeszkednek egymáshoz.

3.)

A garancia minden olyan hibára kiterjed, amely bizonyíthatóan anyag- vagy gyártási hibára vezethető vissza. A hiányosságokat az Adriadecor kft saját belátása szerint korrigálja, tehát vagy a vételárat visszatéríti vagy a terméket kicseréli. A csere ugyanolyan termékre, vagy ugyanolyan árkategóriájú termékre korlátozódik.

Vételár visszatérítés illetve csere esetén az eladó semmilyen egyéb járulékos költség - pl le és felszerelés költsége,szállítási költség,előtető hiányából adódó esetleges károk  megfizetésére nem köteles !

4.)

A garancia színtartósságra nem terjed ki !

Az Adria előtetők minőségi,modern termékek, de a  technológia jelenlegi szintjén nem zárható ki, hogy bizonyos időjárási és környezeti hatásoknak, kiemelten is a földön tapasztalható egyre fokozódó UV sugárzásnak kitéve elszíneződnek, így a színtartósságra garanciát nem vállalhatunk.

5.)

A garancia természeti és elemi károsodásokra illetve a használat közben keletkezett sérülésekre, koszolódásra nem terjed ki !

6.)

 Az Adriadecor kft feltételezi a szakszerű felszerelést, a rendszeres karbantartást, valamint a rendeltetésszerű használatot megfelelő környezetben. A kezelési és szerelési utasításokat feltétlenül be kell tartani. A garancia megszűnik, ha a terméket módosítják, vagy annak felszerelését  az előírásokkal nem összhangba végzik.

7.)

Garanciális szolgáltatásokat kizárólag az eredeti számla birtokában, annak tulajdonosa részére tudunk nyújtani !

 8.)

 A hibás terméknek az eladó vizsgálati helyére való szállítási költsége a vásárló kötelessége és költsége a vásárlót terheli !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adriadecor Kft. | 8876 Tormafölde, Petőfi u.108. | +36 (30) 7467-319