Rólunk - ÁSZF

Üdvözöljük!

Engedje meg, hogy cégünk az Adriadecor Kft nevében köszöntsük Önt! Cégünk kamarai tagsággal rendelkezik (ZMKIK tagok vagyunk), ez is igazolja a minőségi szolgáltatások iránti elkötelezettségünket.

 

 

Mi partnert látunk Önben, nem csupán vevőt!

Számunkra fontos, hogy Ön elégedett legyen előtetőinkkel, ezért cégünk célja, hogy termékeink új, teljesértékű, praktikus megoldást nyújtsanak, kedvező áron. Fontosnak tartjuk az egyszerű, rendszerszerű felépítést előtetőinknél, és a házilagos kivitelezhetőséget minden különösebb előképzettség nélkül.

 

 

 

Cégadatok:

 

Név: Adriadecor kft

Cím: 8876 Tormafölde Petőfi.u.108

Adószám: 14681943-2-20

Közösségi adószám: HU 14681943

Cégjegyzék szám: Cg.20-09-069336

Bankszámlaszám:10402063-50515051-56501014

Képviseleti szerv: Zala megyei kereskedelmi és iparkamara

Kapcsolattartó: Rádai János

Kapcsolattartó címe: 8876 Tormafölde Petőfi.u.108

Kapcsolattartási telefonszám: 06-30-74-67-319

Kapcsolattartási e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tárhelyszolgáltató: 3 in 1 Hosting Bt. (székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Brassó utca 4/A., adószám: 22206118-2-13, HU22206118)

 

 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 I. Általános rendelkezések

 

Az ADRIADECOR Korlátolt Felelősségű Társaság (rövidített cégnév: ADRIADECOR Kft., cégjegyzékszám: 20-09-069336, székhely: 8876 Tormafölde, Petőfi utca 108., adószám: 14681943-2-20, statisztikai számjel: 14681943-2223-113-20, képviselő: Rádai János ügyvezető), mint Magyarországon bejegyzett gazdasági társaság szerződéses kapcsolataiban a jelen okiratban meghatározott, alábbi ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK-et alkalmazza.

 

 

I./1. Az ADRIADECOR Kft. az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK-et a cég székhelyén mindenki által jól látható helyre kifüggeszti, illetve az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK folyamatosan megtalálható a társaság elotetoshop.hu alatti weboldalán is.

 

 

I./2. A jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK-ben meghatározott rendelkezések elsődlegesen az ADRIADECOR Kft. mint Szállító és a vele szerződéses kapcsolatba kerülő Megrendelők közti jogviszonyokat hivatottak szabályozni.

A jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK-et az ADRIADECOR Kft. által nyújtott minden fajta tanácsadásra, ajánlatra, értékesítésre, szállításra és szolgáltatásra, valamint a társaság és a vele szerződéses kapcsolatba kerülő Megrendelők, egyéb partnerek közti, jelenleg fennálló és a jövőben létrejövő valamennyi jogviszonyra alkalmazni kell.

 

 

I./3. Az ADRIADECOR Kft. a vele szerződéses kapcsolatba kerülő Megrendelők által alkalmazott általános szerződési feltételeket nem fogadja el, azok az ADRIADECOR Kft. szerződéses jogviszonyaira nem alkalmazhatóak.

 

 

I./4. A jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK által megjelölt jogviszonyokra kizárólag a magyar jog szabályait kell és lehet alkalmazni.

 

 

I./5. A jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK-től eltérni kizárólag írásban kötött megállapodással lehet.

 

 

 

II. Az ADRIADECOR Kft. adatai

 

Cégnév: ADRIADECOR Kft.

Székhely: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.

Adószám: 14681943-2-20

Közösségi adószám: HU14681943

Cégjegyzékszám: 20-09-069336

Bankszámlaszám: 10402063-50515051-56501014

Érdekképviseleti szerv: Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Kapcsolattartó, ügyfélszolgálati ügyintéző: Rádai János ügyvezető

Kapcsolattartó címe: 8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.

Kapcsolattartó telefonszáma: 06 70 / 7467-319

Kapcsolattartási e-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tárhelyszolgáltató: 3 in 1 Hosting Bt. (székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Brassó utca 4/A., adószám: 22206118-2-13, HU22206118)

A társaság weboldala: elotetoshop.hu

 

 

 

III. Szerződéskötés, megrendelés

 

III./1. Az ADRIADECOR Kft.-től megvásárolható termékek köre elsődlegesen az alábbi:

  • műanyag esővédő
  • a fentiekhez kapcsolódó kiegészítők.

 

A fentiekben meghatározott termékekről az ADRIADECOR Kft. által üzemeltetett weboldalon részletes információk, képek találhatóak, illetve ezen túlmenően az ügyfelek –akár telefonon, akár e-mailben – további tájékoztatást, információt kérhetnek az ADRIADECOR Kft. ügyfélszolgálatától.

 

Vételi szándék esetén a Megrendelő, illetve az ADRIADECOR Kft. ügyfélszolgálata előzetesen egyeztetnek egymással, amelynek során rögzítik a Megrendelő által megrendelni kívánt típust, színt, méretet, darabszámot, árat, valamint az esetleges árkedvezményt, továbbá a szállítási- és fizetési kondíciókat, és a rendeléssel összefüggő jogszabályi hátteret.

A fentieket követően a Megrendelő, illetve a Partner akár telefonon, akár írásban jelzi vételi szándékát a megvásárolni kívánt áruval kapcsolatban az ADRIADECOR Kft.-nek.

Az árajánlat kérés, vételi szándék akár szóbeli, akár írásbeli közlését követően az ADRIADECOR Kft. annak tartalmának megfelelő árajánlatot juttat el a Megrendelő által meghatározott e-mail címre, amelyben rögzítik a Megrendelő által megrendelni kívánt típust, színt, méretet, darabszámot, árat, valamint az esetleges árkedvezményt, továbbá a szállítási- és fizetési kondíciókat, és a rendeléssel összefüggő jogszabályi hátteret.

Amennyiben az adott árajánlatot a megrendelő visszaigazolja, a felek között annak tartalma szerint a szállítási ügylet az adott árura létrejön.

Amennyiben az ADRIADECOR Kft. a Megrendelő – illetve a partner – megkeresésére bármely okból nem nyilatkozik, ez nem tekinthető olyan mulasztásnak, amely az ADRIADECOR Kft. és a Megrendelő – illetve partner – közt szerződést hozna létre.

Ezekben az esetekben a Megrendelő – illetve a partner – az ADRIADECOR Kft.-vel szemben semmilyen kártérítési vagy egyéb igényt nem érvényesíthet.

 

IV. Árak, szállítás

 

IV./1. A társaság által üzemeltetett honlapon szereplő árak bruttó árak, az ADRIADECOR Kft. az egyes küldemények után külön csomagolási költséget, díjat nem számít fel.

 

 

IV./2. A termékek ellenértéke az alábbiak szerint egyenlíthető ki:

  • készpénzben, az áru szállító székhelyén történő átvételekor,
  • a futárszolgálat részére történő szállítás esetén az áru átvételekor készpénzben (utánvéttel),
  • előreutalással.

 

 

IV./3. A termék Megrendelő részére történő leszállításáról az ADRIADECOR Kft. gondoskodik, ehhez a társaság szállítmányozási partnert vesz igénybe, mely a Pannon XP Kft. (2142 Nagytarcsa, Csonka János út 5.),  a Gebrüder Weiss Kft., a GLS, illetve a Magyar Posta Zrt

 

A Magyar Posta Zrt az általános szerződési feltételekben foglaltak alapján a következő árakat kívánja alkalmazni:

    Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.

    Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.

    Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.

    Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

 

A futárszolgálat a küldemény kézbesítését 2 alkalommal kísérli meg, amennyiben a küldemény – bármely okból – nem kerül átvételre, úgy ebben az esetben az át nem vetT küldemény szállítási költségét a Megrendelő köteles megfizeti az ADRIADECOR Kft. részére.

Ilyen esetekben a küldemény újra kiszállításának az előfeltétele az, hogy a küldemény vételárát a Megrendelő előreutalással, a küldemény futárszolgálat részére történő átadását megelőzően maradéktalanul kiegyenlítse.

 

 

 

IV./4. A termék átvételekor a Megrendelő köteles megvizsgálni azt, hogy a csomag sértetlen, illetve azt is, hogy a csomag valamennyi általa megrendelt terméket, alkatrészt továbbá a szerelési utasításokat tartalmazza.

Amennyiben a Megrendelő akár mennyiségi, akár minőségi problémát észlel, úgy erről a tényről, a Megrendelő, illetve a futárszolgálat jegyzőkönyvet kell, hogy felvegyenek.

Nem tekinthető minőségi problémának a termékek hosszméretének eltérése a rendelt mérettől, amennyiben az eltérés mértéke nem haladja meg az 1 % értéket!

Amennyiben jegyzőkönyv felvételére nem kerül sor, ebben az esetben úgy kell tekinteni, hogy a Megrendelő a megrendelt terméket a megrendelésben rögzített mennyiségben és minőségben átvette.

 

 

IV./5. A megrendelő a terméket érkeztetésétől - annak felszereléséig köteles a csomagolásból kibontva a természeti hatásoktól védetten zárt helyen, sík felületen tárolni.

 

 

 

 

V. Elállási jog

 

V./1. A Megrendelő – amennyiben a Ptk. rendelkezései alapján fogyasztónak minősül – a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül jogosult indoklás nélkül elállni az ADRIADECOR Kft.-vel megkötött, a termékre vonatkozó adásvételi szerződéstől.

 

A fentiek szerinti elállási nyilatkozatát a fogyasztó ajánlott, tértivevényes küldeményként kell, hogy megküldje a fenti határidőn belül az ADRIADECOR Kft. székhelyére (8876 Tormafölde, Petőfi Sándor utca 108.).

 

A fogyasztónak minősülő Megrendelő elállási joga gyakorlásához használhatja a jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK 1. számú mellékletét képező elállási nyilatkozat mintát (blankettát) is.

 

Amennyiben a fogyasztónak minősülő Megrendelő a fentiek szerint eláll az ADRIADECOR Kft.-vel megkötött szerződésétől, úgy ebben az esetben a fogyasztó köteles az általa megvásárolt terméket – annak átvételkori állapotának megfelelő állapotban – az ADRIADECOR Kft. székhelyére visszajuttatni.

 

A termékek visszaküldésének a költségét a fogyasztó viseli.

 

Miután a termék az ADRIADECOR Kft. székhelyére megérkezett, az ettől számított 8 banki napon belül az ADRIADECOR Kft. vissza kell, hogy fizesse a fogyasztó által korábban megfizetett vételárat a fogyasztó részére.

A vételár visszafizetése banki átutalással, a fogyasztó által meghatározott bankszámlára történik.

 

 

 

VI. Szavatosság, jótállás

 

VI./1. Kellékszavatosság

 

A vevő az eladó hibás teljesítése esetén az ADRIADECOR Kft. szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

A vevő - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az ADRIADECOR Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az ADRIADECOR Kft. költségére a vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az ADRIADECOR Kft. adott okot.

 

A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A vevő (megrendelő) a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

A vevő az ADRIADECOR Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az ADRIADECOR Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vevő köteles bizonyítani, hogy a vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

 

VI./2. Termékszavatosság

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén a vevő - választása szerint – a VI./1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Termékszavatossági igényként a vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Termékszavatossági igényét a vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Termékszavatossági igényét a vevő  kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

 

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

 

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

 

VI./3. Jótállás

 

Az eladói társaságot esetleges hibás teljesítés esetén jótállási kötelezettség kizárólagosan csak a vonatkozó jogszabályokban meghatározott esetekben, illetve körben terheli.

 

Amennyiben a jótállási kötelezettség fennáll, úgy az eladó a jótállási kötelezettsége alól, csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

Ugyanazon hiba miatt a vevő kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

 

VI./4. A hibás teljesítés miatti igény jelzése

 

Kellékszavatossági-, termékszavatossági-, illetve jótállási igényét a vevő köteles haladéktalanul, a hiba felfedezését követően írásban bejelenteni az eladónak, a bejelentésben a Vevő köteles rögzíteni az alábbi információkat:

  • vevő neve, címe,
  • termék megnevezése, vételára,
  • a vásárlás időpontja,
  • a hiba bejelentésének időpontja,
  • a hiba részletes leírása,
  • a vevő által érvényesíteni kívánt igény.

 

A hivatkozott bejelentéshez a vevőnek csatolnia kell a kifogásolt termékkel kapcsolatos számlát is.

 

 

VI./5. Egyebek

 

Az ADRIADECOR Kft. által forgalmazott esővédők megfelelő műszaki színvonalú termékek.

Az ADRIADECOR Kft. nyomatékosan felhívja ugyanakkor a Vevők figyelmét arra, az eladó a termékek színtartósságáért nem szavatol, ugyanis bár az esővédők minőségi modern termékek, azonban a technológia jelenlegi szintjén nem zárható ki az, hogy bizonyos időjárási- és környezeti hatásoknak, kiemelten a földön tapasztalható egyre fokozódó UV sugárzásnak kitéve továbbá a használatból eredendően a termékek elszíneződnek, a színük megváltozik, emiatt azok színtartóssága nem szavatolt.

 

Szintén nem szavatol az ADRIADECOR Kft. a természeti- és elemi károsodások miatt, illetve a használat közben keletkezett sérülések, kopások, koszolódások, foltosodások, mohásodások vonatkozásában.

 

Az ADRIADECOR Kft. szavatossági felelőssége csak abban az esetben áll fenn, ha a műanyag esővédők szakszerűen kerültek felszerelésre, azok rendszeresen, az előírásoknak megfelelően karban vannak tartva, és rendeltetésszerűen vannak használva

 

A szavatossági felelősség fennállásának előfeltétele a termékhez szállításkor kapcsoltan küldött  kezelési és szerelési utasítások illetve karbantartási utasítások maradéktalan betartása.

 

Nem érvényesíthető szavatossági-, illetve jótállási igény, ha a terméket bármilyen módon módosítják, vagy annak felszerelését nem a kezelési- és szerelési utasításokban rögzítettekben megfelelően végzik vagy az előírt karbantartást, tisztítást elmulasztják

 

Mivel a szerelés minősége és megfelelő módja a forgalmazó által nem ellenőrizhető, így az ezzel összefüggésben keletkező esetleges károk vonatkozásában felelősséget nem vállal!

 

 

VII. Egyéb rendelkezések

 

VII./1. Az ADRIADECOR Kft. jogosult arra, hogy kapcsolatuk alapján a Megrendelőtől – illetve a partnertől – kapott adatokat tárolja, felhasználja.

 

Az ADRIADECOR Kft. az adatokat csak annyiban kezeli, amennyiben az a megrendelés teljesítéséhez szükséges.

 

 

VII./2. Az ADRIADECOR Kft. „ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI” mindig kiadásuktól érvényesek.

 

Az ADRIADECOR Kft. jogosult arra, hogy az „ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK”-et bármikor, indoklás nélkül módosítsa, megváltoztassa, az ilyen módon módosított „ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK” a társaság honlapján, illetve székhelyén történő közzététel időpontjától hatályosak, s így irányadóak a cég szerződéses kapcsolataira.

 

 

VII./3. Az ADRIADECOR Kft. és megrendelői, vevői és egyéb partnerei közti jogviszonyból  származó jogviták elbírálása, eldöntése a Zalaegerszegi Járásbíróság - illetve hatáskörtől függően a Zalaegerszegi Törvényszék - kizárólagos illetékességébe tartozik.

 

 

 

 ÉRVÉNYES : 2021.06.01 - től visszavonásig .

 

 

Melléklet: 1. számú melléklet: elállás blanketta.

 

 

  1. számú melléklet

 

ADRIADECOR Kft.

 

8876 Tormafölde

Petőfi utca 108.

 

Tárgy: elállás

 

 

Tisztelt ADRIADECOR Kft.!

 

 

Alulírott kijelentem, gyakorlom elállási jogomat, az alábbi termékek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

 

Szerződéskötés időpontja / terméke átvételének időpontja: ……………………………………

………………………………………………………………………………………………......

Fogyasztó neve: ……………………………………………………………………………...….

Fogyasztó címe: ……………………………………………………………………………..….

Fogyasztó aláírása: ………………………………………………………..…………………….

 

Dátum: ……………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adriadecor Kft. | 8876 Tormafölde, Petőfi u.108. | +36 (30) 7467-319